For at kunne give den bedste skadedyrsbekæmpelse og forebyggelse, er det vigtigt med Deres observationer. Det er den der bor eller arbejder på stedet, der har den bedste viden om skadedyret – en viden der er vigtig for mit arbejde med opgaven.
Det er vigtig at PestAways anbefalinger og an- visninger følges, hvis der skal være succes med bekæmpelsen. Det kan f.eks være, at der gives vejledning om rengøring og opsamling af spildte madvarer med mere. Stabling af vare/emballage op langs facade, ved at holde minimum 1m fra facaden. Huller i facade, døre, porte, vinduer og kabelgennemføringer m.m. lukkes/tætnes.
Ved sådan et samarbejde vil I/jer få en optimal sikring mod indtrængning af skadedyr. Det ville minimere chancerne for evt. produktionsstop, og sundhedsmæssig problemer i beboelser, hvor mennesker færdes og opholder sig.
Der udfærdiges en servicerapport ved hvert servicebesøg. Denne servicerapport sendes pr. mail eller kan leveres i papirform (hvis det ønskes) til varmemester/inspektør/driftslederen eller an- den relevant medarbejder.